close











上海南蘇州路1295號3樓。
TBWA\SHANGHAI上海李岱艾廣告公司。
TBWA的線下(BTL)公司叫做TEQUILA\CHINA,包括CRM,Event Marketing,網絡行銷等各種新媒介的非大眾廣告。

以下的貼文是來自國際廣告人網站的內容
同場加映爐主無法身歷其境的辦公室內部

TBWA Worldwide (www.tbwa.com), part of Omnicom Group Inc, is one of the top ten US based agency networks. The network has 237 offices in 75 countries, and approximately 8,100 employees worldwide.

The TBWA Group was established in Asia/Pacific region in 1996, and is ranked at number 2 in the region by Media magazine.

TBWA SHANGHAI has been focusing on providing excellent advertising service to many world famous brands during last ten years, our major clients include adidas,Hagen-Dazs,NIVEA,etc.























<来源:国际广告人iader.com>

我跟這家公司的關係就是:
1.我也服務過妮維雅這個客戶,在台灣的時候。那時舊INTERFACE還在敦北大道。
2.這家公司(不是指上海這一家,而是指母公司)為絕對伏特加創造了上一個世紀的品牌傳奇。INTERFACE也負責"絕對伏特加"在台灣的廣告,我偶爾插花幫忙,不是我主要的客戶---硬要扯上關係就對了。@@"

在舊倉庫裡面上班。我覺得比在東方明珠塔裏面上班還要酷。

還有,這棟建築的隔壁,就是登琨艷先生的辦公室,一樓有一個喝咖啡看書的地方,叫做咖啡書房。

南蘇州河,這一段路走得我又哭又笑。
arrow
arrow
    全站熱搜

    爐主納豆 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()